Bij de supportdesk kunt u terecht met vragen als:
- Wat is mijn beheer-inlogcode?
- Hoe zet ik een vragenlijst uit?
- Hoe nodig ik respondenten uit?
- Hoe maak ik een responsoverzicht?
- Ik heb mijn vragenlijst uitgezet, ben ik nog iets vergeten?
Als u met ons belt, krijgt u onze eerstelijns medewerker aan de lijn. Deze kan u vaak direct helpen. Zo nodig wordt u doorverbonden met de tweedelijns medewerker. Mocht deze niet onmiddellijk beschikbaar zijn, dan belt hij u vaak dezelfde dag nog terug. Wij proberen uw vragen zoveel mogelijk meteen telefonisch af te handelen. Mocht dit niet lukken, dan hebben wij de mogelijkheid om via speciale support-software op afstand met u mee te kijken (na uw toestemming).
Wachtwoord kwijt? Neem dan altijd telefonisch contact met ons op. Wij mailen u vervolgens de juiste inloggegevens om uw vragenlijsten te beheren.